Karneye Gelecek Notlar Son Günlerde Nasıl Yükseltilir?

Karneye Gelecek Notlar Son Günlerde Nasıl Yükseltilir? - 1

NOT ORTALAMAMI YÜKSELTMEK İÇİN NE YAPMALIYIM?

Vakit dar, karne yaklaşıyor, notlarım ise düşük...

Bu durumda ne yapmalıyım?

İşte bütün bu soruların cevaplarını kısa kısa verelim..

Öncelikle ortaokula giden bir öğrenci, mevcut durumunu yani bütün derslerden aldığı tüm notlarını önüne koyacak.

Yani ortalamalara göre tüm ders listesini oluşturup, önem sırasına göre ortalamalarını yazacak.

matematik
türkçe
fen
ingilizce
sosyal
din
ve diğer dersler

bunlardan hangisi kaç geldiğinde kendisi için bir sıkıntı olmayacağına karar verecek...

Mesela şu dersi şöyle bir ortalamaya yükseltirsem bana yeter diyebileceği sınır notları tespit edecek.

Ama mutlaka gerçekçi olması gerekiyor...

Hayal ürünü hedefler koyuyorsan, hiç bir zaman hayalkırıklığı dışında bir duyguyu yaşayamazsın...

Neyse, hedefler de tespit edildiyse artık iş bu hedefleri kovalamaya geliyor...

Son sınavlara daha girilmemiş...

İlk iş, dersin öğretmeninin dikkatini çekmek!

Hocam ilk sınavlarda, çok şanssızlık yaşadım, planladığım şekilde hazırlanamadım.

Hedeflediğimin çok altında not aldım ama, son sınava çok çalışıyorum...

"Hocam, acaba ağırlıklı olarak hangi konulardan sorular gelecek?" türünden sorularla öğretmenle birebir diyaloğa gireceksin...

Bunu da sınıfın ortasında herkesin içinde kesinlikle yapmayacaksın...

Sonra, ters tepebilir...

Tabii alacağın cevabı dikkatlice dinleyeceksin...

Mutlaka en önemli tüyoyu öğretmen verecektir.

Cevap vermeyebilir, geçiştirebilir.

Ama, yılmadan saygısızlıkta etmeden, cevap alana kadar peşini bırakma...

Tabi, bunu yaparken, fırsatı da değerlendirip, tek bir öğretmenin peşine değil, bu çabalar sırasında karşılaşacağın her dersin öğretmeniyle de aynı söylemlerle irtibata girmelisin...

Her birine, Sadece o öğrtemeni takip ediyormuşsun ve sadece o dersini maximum önemsiyormuşsun gibi davranmayı unutma...

daha bunlar vereceğimiz taktiklerin %1-2 si falan.

devamını da vereceğiz...

"not arttırma taktikleri, NOT ORTALAMAMI YÜKSELTMEK İÇİN NE YAPMALIYIM?, not yükseltmek için ne yapılır?, yüksek puan alma taktikleri" konularının 1. bölümü bitti...

2. BÖLÜM (DEVAMI)

akşamdan iyice bu kağıda bak ve doğru şıkları aklında tut

aynı kağıt çıkarsa yaşadın

ama farklı bir sınav kağıdı gelirse, bazı sorular elbette yine tutacaktır.

yani sınavda birşeyler yapmış olacaksın ki, bu ilk sınavlarına göre daha yüksek not demek oluyor...

hemen hocayı markaja alacaksın ve:

- hocam söylediğim gibi son sınavlara çok çalıştım.

-şanssızlığıma heyecandan biraz karıştırdım. yoksa sakin sakin yapsaydım bu yazılıdan çok yüksek not alırdım...

ama buna rağmen notumu arttırdım. hocam sizde görüyorsunuz son günlerde gece-gündüz derslerime çalışıyorum.
-Ne olur hocam bana extra ödevler, projeler performans ödevleri de verin

Lütfen hocam bu çalışmalarım boşa gitmesin...

Notlarımı yükseltebilmem için ne gerekiyorsa yapmaya hazırım...

İstediğiniz kadar ödev verin ama, ne olur bu notumu yükseltmeme fırsat tanıyın hocam lütfen...

İşte bunun gibi laflarla ve son dönemde defalarca notların hakkındaki görüşmelerinle hocalarla çok kez görüşmüş olacaksın...

Ayrıca sana özel olarak ödev verirseler de hemen yapıp getirirsin. Çünkü yıl boyu yatıp son anada bütün dersleri kurtarmak var işin sonunda...

Bu görüşmeleri e-okula not girişlerinin son gününe kadar sürdür...

Sonra ise;

Artık rahat olabilirsin...

Çünkü bu kadar muhatap olduğun hocaların hiç biri notunu zayıf vermeyecek...

her ne kadar ortalaman 45 in altında da olsa, bazı performans , sözlü ya da kanaat notlarını değiştirerek en kötü ortalamanı 45 ten 2 yapacaklar...

daha da çok yöntem var ama, bunları da yorum yazan arkadaşlara göndereceğim.

çünkü yorumlarınız bizi, yazmamız konusunda cesaretlendiriyor.

hazircevap.net 'e girip sıksık yorumlar yazarsanız müthiş taktikler paylaşırız...

"not arttırma taktikleri, NOT ORTALAMAMI YÜKSELTMEK İÇİN NE YAPMALIYIM?, not yükseltmek için ne yapılır?, yüksek puan alma taktikleri" bitti...

Turkce

Turkceden 60 aldim nasil duzeltebilirim

yazılı için

yazılı için ciddi hazırlanmalısın

mesela 7-8 tane cevap anahtarlı yazılı indir çöz ve cevapları hafızana kaydet

ama tabi bu arada yazıda verdiğimiz tüyolarla öğretmene yanaşmaya başla

#FİZİK #9.SINIF

Merhaba ben 9.sınıf öğrencisiyim.Fizik dersinden zorlanıyorum.İlk sınavım 50 ikincisi de daha okunmadı fakat çok iyi beklemiyorum.Sizce derste nasıl davranmalıyım?Öğretmene soru dosyası gibi bir şey hazırlıyorum,yükseltir mi sizce?Yani performanslarla filan... Teşekkürler.

fen ve sosyal not isteme

sosyalden ortalama 84.6 geliyor hoca beni seviyor zaten sözlüye 100 vermiş ilk sınav 74 2. 80 acaba 1. yi 75 yaparmmı ne yapmalıyım ? fen de 82den 4 geliyor hoca sözlüye 85 85 vermş birini yükseltse 5 gelecek uyuz bi hoca ne yapmam gerek 1. sınav 96 2. 8 3.68 toplantıda anneme dersi dinliyo ama dikkati dağılıyo fln demiş ne yapmam gerek diğer derslerin hepsi 5

sana özel taktikler

mail adresini yazarsan sana özel çözümü belirtiriz.

çünkü sana özel taktiklerin özel kısımlarını paylaşmak bazı yönlerden sıkıntı doğurabilir.

çok mu

bizim isteğimiz iki puannn çokk mu be kardeşim,

notum 36 gibi nasıl

notum 36 gibi nasıl yükseltirim sınavlar bitti

SON ANDA DERS

YA BİZİM HOCA HEM ŞİŞMAN HEM GICIK NOTU YÜKSELTMİYO SÖZLÜ NOTU 100 DEN 5 ALIYORUM HOCA 74 TEN 4 VERİYORRRR

UYGULA GÖR...

SEN SÜREKLİ HOCANIN PEŞİNDE GEZ HOCAM NOLUR ANNEMLERİ HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATMAMALIYIM LÜTFEN HOCAM NOLURSUNUZ GİBİ SÖZLER KULLAN HOCAM SON ZAMANLARDA BAYA ZAYIFLADINIZ DE ONA GÜZEL SÖZLER SÖYLE HOCA ARTIK İNSAFA GELİR BENCE:D:D:D
ÖĞRENCİDE TAKTİKLER BİTMEZZ:D

Matematik notumu nasıl yükseltirim ?

Yıl sonu yaklaştı ve benim Matematik notum çok kötü son sınavda yükseltmek için ne yapmalıyım ?

cok çalış kazan

cok çalış kazan

kolay

arkadaşım çok çalış ve eşeğini sağlam kazığa bağlamak içinde biraz kopya çek :D

matematik dersi

neden kopya çeksinki çok çalışsın daha sonra diyalog kursun ya cevaplar yanlış ise

çok kolay

arkadaşım çok çalış ve eşeğini sağlam kazığa bağlamak içinde biraz kopya çek :D

neden kopya çeksin ki

kardeş sen bu elemana aldırma iki proje al performansını yükselt hocaya yalvar yakar 3. yazılıyı ful çek tamadır aga şansım yaver giderse bende böle yapcam .D

YÖNTEMLER devamı

Sonra son yazılılarda çıkabilecek soruları en azından bazı soruları sınavdan bir gün önce www.hazircevap.net ten al ve cevaplarını kağıdın üzerine işaretle.

akşamdan iyice bu kağıda bak ve doğru şıkları aklında tut

aynı kağıt çıkarsa yaşadın

ama farklı bir sınav kağıdı gelirse, bazı sorular elbette yine tutacaktır.

yani sınavda birşeyler yapmış olacaksın ki, bu ilk sınavlarına göre daha yüksek not demek oluyor...

hemen hocayı markaja alacaksın ve:

- hocam söylediğim gibi son sınavlara çok çalıştım.

-şanssızlığıma heyecandan biraz karıştırdım. yoksa sakin sakin yapsaydım bu yazılıdan çok yüksek not alırdım...

ama buna rağmen notumu arttırdım. hocam sizde görüyorsunuz son günlerde gece-gündüz derslerime çalışıyorum.
-Ne olur hocam bana extra ödevler, projeler performans ödevleri de verin

Lütfen hocam bu çalışmalarım boşa gitmesin...

Notlarımı yükseltebilmem için ne gerekiyorsa yapmaya hazırım...

İstediğiniz kadar ödev verin ama, ne olur bu notumu yükseltmeme fırsat tanıyın hocam lütfen...

İşte bunun gibi laflarla ve son dönemde defalarca notların hakkındaki görüşmelerinle hocalarla çok kez görüşmüş olacaksın...

Ayrıca sana özel olarak ödev verirseler de hemen yapıp getirirsin. Çünkü yıl boyu yatıp son anada bütün dersleri kurtarmak var işin sonunda...

Bu görüşmeleri e-okula not girişlerinin son gününe kadar sürdür...

Sonra ise;

Artık rahat olabilirsin...

Çünkü bu kadar muhatap olduğun hocaların hiç biri notunu zayıf vermeyecek...

her ne kadar ortalaman 45 in altında da olsa, bazı performans , sözlü ya da kanaat notlarını değiştirerek en kötü ortalamanı 45 ten 2 yapacaklar...

daha da çok yöntem var ama, bunları da yorum yazan arkadaşlara göndereceğim.

çünkü yorumlarınız bizi, yazmamız konusunda cesaretlendiriyor.

hazircevap.net 'e girip sıksık yorumlar yazarsanız müthiş taktikler paylaşırız...

son anda not yükseltme

devamını nolur yazın çok önemli karne günü yaklaştı ve bnm derslerim çok kötü

Yeni yorum gönder

  • Web sayfası ve e-posta adresleri otomatik olarak bağlantıya çevrilir.
  • İzin verilen HTML etiketleri: <a> <em> <strong> <cite> <code> <img> <b> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Satır ve paragraflar otomatik olarak bölünürler.

Biçimleme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

Son yorumlar

Anket

Milli Eğitim Bakanlığının Uyguladığı TEOG (Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş) Sistemi, Sizce Uygulanmalı mı?: